Masterclass groei

  • Wat?

    Opleiding

  • Waar?

    VKW Limburg

    Kunstlaan 16

    3500 Hasselt

  • Wanneer?

    16 maart 2022
    20 april 2022
    11 mei 2022
    8 juni 2022
    14 september 2022
    12 oktober 2022
    10 november 2022
    8 december 2022
    26 januari 2023


    8u00 - 12u00

    met uitzondering van de sessie op 26 januari 2023 (18u00 - 21u00)

  • Prijs?

    € 1.950,00 (excl. btw)
    € 1.650,00 (excl. btw) voor de 2de persoon van hetzelfde bedrijf

Een organisatie leiden is geen sinecure, zeker in tijden van corona zijn er heel wat nieuwe uitdagingen die op ons afgekomen en is stilstaan geen optie meer. De kunst is om te blijven groeien, maar wel op een duurzame manier.

IN ACHT STAPPEN NAAR DUURZAME GROEI

Het komt erop aan om de interne, externe en persoonlijke succesfactoren sterk te managen. En daar gaat deze masterclass over. Welke vragen moet je jezelf dan stellen om controle op interne en externe groei te krijgen en te behouden? 

In deze opleiding maak je kennis met de belangrijkste strategische denkkaders, steeds geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. In elke sessie bespreek je de kern van het thema aan de hand van theoretische modellen en pas je dit tegelijkertijd toe op je eigen organisatie. Kortom je gaat zelf aan de slag om in jouw bedrijf duurzame waardecreatie te genereren en dit op een praktische en hands on manier.


BESTEMD VOOR
ondernemers, bedrijfsleiders en managers die de nodige strategische beslissingen dienen te nemen op vlak van groei.

Programma

  • 16.03.22 Waardecreatie strategieën en het ontsnappen aan commoditisering: 'De basis van elke groeistrategie'
  • 20.04.22 Portfolio management: 'De sleutel van elke groei'
  • 11.05.22 Marktgericht innoveren: 'Klantenbehoeften centraal voor groei'
  • 08.06.22 Groeistrategieën ontwikkelen: het planmatig ontwikkelen van de juiste acties voor groei
  • 14.09.22 CRM als integrale business strategie (strategie en praktijk): 'De te vaak vergeten makkelijke groeistrategie'
  • 12.10.22 De 12 technieken voor radicale groei: 'Hoe het verdienmodel van de sector wijzigen'
  • 10.11.22 Merger marketing en omni-channel strategieën: 'De hoofdzaken voor groeistrategie bij fusies: vermijd de valkuilen'
  • 08.12.22 Branding: groeien door reputatieversterking, positionering, merkarchitectuur en communicatie planning
  • 26.01.23 Impactsessie