Masterclass groei

  • Wat?

    Opleiding

  • Waar?

    VKW Limburg

    Kunstlaan 16

    3500 Hasselt

  • Wanneer?

    20 maart 2025
    24 april 2025
    15 mei 2025
    12 juni 2025
    18 september 2025
    23 oktober 2025
    27 november 2025
    18 december 2025
    22 januari 2026


    8.00 - 12.00 u.

    met uitzondering van de sessie op 22 januari 2026 (18.00 - 21.00 u.)

  • Prijs?

    Leden VKW Limburg: € 2.250,00 (excl. btw)
    Leden VKW Limburg vanaf de 2de persoon van hetzelfde bedrijf: € 1.905,00 (excl. btw)
    Niet leden: 2.815,00 (excl. btw)

IN ACHT STAPPEN NAAR DUURZAME GROEI

We leven in onzekere tijden waarin heel wat nieuwe uitdagingen op ons afkomen en stilstaan is geen optie meer. De kunst is om te blijven groeien, maar wel op een duurzame manier.

Het komt erop aan om de interne, externe en persoonlijke succesfactoren sterk te managen. En daar gaat deze masterclass over. Welke vragen moet je jezelf dan stellen om controle op interne en externe groei te krijgen en te behouden? 

In deze opleiding maak je kennis met de belangrijkste strategische denkkaders, steeds geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. In elke sessie bespreek je de kern van het thema aan de hand van theoretische modellen en pas je dit tegelijkertijd toe op je eigen organisatie. Kortom, je gaat zelf aan de slag om in jouw bedrijf duurzame waardecreatie te genereren en dit op een praktische en hands on manier.


BESTEMD VOOR
Ondernemers, bedrijfsleiders en managers die de nodige strategische beslissingen dienen te nemen op vlak van groei.

Programma

  • 20.03.25 Waardecreatie strategieën en het ontsnappen aan commoditisering: 'De basis van elke groeistrategie'
  • 24.04.25 Portfolio management: 'De sleutel van elke groei'
  • 15.05.25 Marktgericht innoveren: 'Klantenbehoeften centraal voor groei'
  • 12.06.25 Groeistrategieën ontwikkelen: het planmatig ontwikkelen van de juiste acties voor groei
  • 18.09.25 CRM als integrale business strategie (strategie en praktijk): 'De te vaak vergeten makkelijke groeistrategie'
  • 23.10.25 De 12 technieken voor radicale groei: 'Hoe het verdienmodel van de sector wijzigen'
  • 27.11.25 Merger marketing en omni-channel strategieën: 'De hoofdzaken voor groeistrategie bij fusies: vermijd de valkuilen'
  • 18.12.25 Branding: groeien door reputatieversterking, positionering, merkarchitectuur en communicatie planning
  • 22.01.26 Impactsessie