vr 25 nov.

Acties voor de Warmste Week van VKW-leden

Hasselt vormt dit jaar het decor voor de Warmste Week van 19 tot 24 december. Natuurlijk zijn er ook heel wat VKW-leden die een actie op poten hebben gezet om hun steentje bij te dragen en deze projecten zetten we graag mee in de kijker!

Actie: We hebben vanuit de Social Club van ons bedrijf een actie op poten gezet om Sinterklaaschocolade (holgoed) te verkopen. In totaal is er meer dan 133 kg chocolade verkocht en kunnen we met trots aankondigen dat we 4000 euro kunnen doneren!

Datum: 27 oktober t.e.m. 16 november

Meer info

Actie: We trachten zoveel mogelijk wafeltjes en zeevruchten te verkopen, zowel via onze eigen mensen, als via ons klanten/leveranciers/onderaannemers en een onlinecampagne op sociale media.

Datum: 23 november t.e.m. 7 december

Meer info

Actie: Collega’s maken onder andere soep, dessertjes, hotdogs, snoepzakjes en croques en verkopen deze onder de middag.

Datum: 24 oktober t.e.m. 19 december

Actie: We organiseren de Warmste Wandeling door Runkst om vzw Vriendschap te steunen. Het is een wandeling van 3 km doorheen de wijk met een speurneuzentocht voor de kinderen.

Datum: Zondag 11 december tussen 10 en 13 uur bij Vriendschap vzw, Fonteinstraat 69, 3500 Hasselt

Meer info

Actie: We gaan soep verkopen aan onze medewerkers onder de actie 'Souperstars tegen kansarmoede'. Lekker warm op een koude dag en ook een moment om na een werkdag nog even samen op te warmen. De werknemers zullen verder ook 1 liter soep kunnen bestellen voor afhaling om hier thuis of in het team van te genieten.

Datum: 10 december t.e.m. 15 december

Actie: Samen met collega’s organiseren we een gezellige winterbar waar allerlei drankjes en versnaperingen verkocht zullen worden. Alle maeten willen kansarmoede beetje bij beetje de wereld uithelpen.

Datum: 16 december

Actie: Wij organiseren verschillende acties waaronder de verkoop van hamburgers aan onze medewerkers tijdens de pauzes.

Datum: 29 november tot 19 december

Actie: Wij lanceerden het ambachtelijk bier “Ludo”, ter ere van Ludo Beulen die vorig jaar overleed. De eerste lading is al uitverkocht, maar bestellen voor januari is nog mogelijk. De opbrengsten van deze actie gaan integraal naar het project “Kleine Vincent” van Sint-Vincentius Hasselt.

Datum: 29 november tot 19 december

Meer info

Actie: We doen een actie in onze organisatie waarbij we snoepzakjes verkopen.

Datum: t.e.m. 15 december

Actie: In plaats van een lunch buiten de deur halen, voorziet iedere afdeling een heerlijke lunch voor de rest van de collega’s op kantoor. Ook voorzien wij take away porties voor onze chauffeurs en gaan er zelfs extra porties mee naar huis. Dit gaat van broodjes hotdog en pannenkoeken, tot paella en Thaise wok.

Datum: 12 december t.e.m. 16 december

Meer info

Actie: We organiseren 3 acties waarbij we eigen gebotteld troebel appelsap, zelfgebakken wafels en soep verkopen. Daarna zal het directiecomité en de Raad van Bestuur de opbrengst ook nog eens vermenigvuldigen!

Actie: We organiseren een poolcompetitie. Elk bedrijf mag twee personen afvaardigen om hun team/bedrijf te vertegenwoordigen in deze spannende wedstrijd. Inschrijven kan via marketing@umanigroup.be.

Datum: 14 december eerste ronde, 15 december halve finale en 20 december finale

Actie: We hebben heel wat studenten en personeelsleden die een warm initiatief organiseren en rekenen op jouw steun.

Datum: bekijk de kalender hieronder

Meer info

Actie: We gaan samen met zoveel mogelijk collega’s, vrienden en familie deelnemen aan onze sponsorwandeling, genaamd de BristOlympiade, waarbij we de uitdaging aangaan om van ons hoofdkantoor in Beringen naar Hasselt, tot aan het Stadspark, te wandelen.

Datum: 22 december

Actie: Onze medewerkers gaan extra Warme Werkuren presteren of wie er niet bij kan zijn, kan uren doneren aan de Warmste Week. Tussen 17 en 18 uur kunnen de medewerkers tevens samen eten aan de langste tafel.

Datum: 15 december van 18 tot 20 uur

Actie: We schenken gedurende één week voor élke verkochte pizza € 1 aan de Warmste Week.

Datum: 12 december t.e.m. 18 december

Heb jij ook een actie die je in de kijker wil zetten?

Stuur snel een mailtje naar (info@vkwlimburg.be) met het volgende:

• de naam en korte uitleg (beperkt tot enkele zinnen) van jouw project
  • de mogelijke doorkliklink naar de juiste pagina op jouw website
  • de start- en einddatum van jouw actie
  • én graag ook jouw bedrijfslogo