vr 06 mei

Vacature: conciërge met horeca-ervaring

Om onze dienstverlening en werking te versterken zijn we op zoek naar een nieuwe conciërge met horeca-ervaring. Reken op een afwisselende en uitdagende job in een boeiende en fijne omgeving.

VKW Limburg is een werkgeversorganisatie waar meer dan 2.000 eindbeslissers van bijna 1.000 Limburgse bedrijven zich thuis voelen, een selectief netwerk dat al ruim 80 jaar met stijl en in vertrouwen bedrijven verbindt, belangen verdedigt en ondernemen versterkt. Steeds gebaseerd op integriteit, loyaliteit, discretie en vertrouwen.

Werken bij VKW Limburg betekent werken aan het samenbrengen van de juiste mensen en bedrijven. En dat mag jij gerust letterlijk nemen! Om onze dienstverlening en werking te versterken, zijn we op zoek naar een nieuwe concïerge met horeca-ervaring. Reken op een afwisselende en uitdagende job in een boeiende en fijne omgeving.

Functieomschrijving

Dit wordt jouw uitdaging:

• Je houdt toezicht op een modern kantoorgebouw van 7 verdiepingen.
  • Je staat in voor de ontvangst en bediening tijdens vergaderingen en opleidingen.
  • Je coördineert het onderhoud van het gebouw i.s.m. externe dienstverleners.
  • Je organiseert de catering met externe firma's.

Profiel

• Je bent nauwkeurig en flexibel.
  • Je bent vriendelijk, klantgericht en discreet.
  • Je vindt orde en netheid belangrijk.
  • Avondwerk (geen weekends) is voor jou geen probleem.
  • Je organiseert je werk zelfstandig.

Aanbod

• Aan uitdaging en afwisseling geen gebrek: we bieden jou een boeiende fulltime job met verantwoordelijkheid in een sterk dynamische omgeving.
  • Een aangename werksfeer in hartje Hasselt.
  • Een aangepast salaris met extra legale voordelen (maaltijd- en ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering).
  • Voldoende verlofdagen om je vitaminen op te laden (20 wettelijke verlofdagen, wettelijke feestdgen, 4 buitenwettelijke feestdagen en 12 ADV-dagen)
  • Een conciërge-appartement met 2 slaapkamers en stadstuin is beschikbaar. Hiervan gebruik maken is niet verplicht: dit kunnen we samen bespreken in functie van elkaars verwachtingen.
  • Door het samenbrengen van bedrijven en mensen draag jij jouw steentje bij aan de economische groei van Limburgse bedrijven en de Limburgse economie.
Interesse?
Solliciteer mét motivatiebrief en cv tav. Ruben Lemmens, gedelegeerd bestuurder, VKW Limburg via info@vkwlimburg.be of via de website van Jobat.