Masterclass groei deel 2

  • Wat?

    Opleiding

  • Waar?

    VKW Limburg

    Kunstlaan 16

    3500 Hasselt

  • Wanneer?

    3 oktober 2023
    7 november 2023
    28 november 2023
    19 december 2023
    16 januari 2024
    20 februari 2024
    12 maart 2024
    16 april 2024
    25 april 2024


    13.00 - 17.00 u.

    met uitzondering van de sessie op 25 april (18.00 - 21.00 u.)

  • Prijs?

    Leden VKW Limburg: € 2.250,00 (excl. btw)
    Leden VKW Limburg vanaf de 2de persoon van hetzelfde bedrijf: € 1.905,00 (excl. btw)
    Niet leden: 2.815,00 (excl. btw)

HAAL MEER UIT JOUW BEDRIJF EN VERLENG DE LEVENSDUUR VAN JOUW BEDRIJF MET 360° INNOVATIE OPLEIDING!

Innovatie is voor elk bedrijf de motor van differentiatie en de basis van een lang bestaan. Eigenaars en CEO’s van succesvolle familiebedrijven in derde en vierde generatie zeggen altijd dat ze zichzelf voortdurend heruitvinden. Tijdens crisissen zijn innovaties nog belangrijker om sneller en beter te profiteren van de herstelfase uit een crisis. Innovatie is cruciaal.

Innovatie heeft veel gezichten. Het kunnen strategische, radicale, grote of ‘smart’ innovaties zijn. Het kunnen product-, service- of strategische innovaties zijn. Het kunnen innovaties zijn met weinig of veel risico’s. Het kunnen culturele, proces-, meerwaarde of technische innovaties zijn. Het kan gericht zijn op bestaande ‘red markets’ of nieuwe markten creëren, de zogenaamde ‘blue oceans’. Het kan dit en nog veel meer zijn.

Deze masterclass bouwt je innovatiekennis in 8 maanden op een logische manier op.

Na deze opleiding organiseren we nog een impactsessie om de impact van deze grondige maar ook praktisch toepasbare kennis te evalueren in jouw bedrijf. De bedoeling is om tijdens deze 360° innovatie opleiding reeds impact te realiseren in jouw bedrijf door concrete toepassingen.

Confidentialiteit en een open sfeer zijn de belangrijkste voorwaarden voor het welslagen van de sessies. In geval van deelnemers uit dezelfde sector zal steeds de eerst aangemelde deelnemer gecontacteerd worden.

DOELSTELLING

Zelf jouw innovatiemanagement volledig beheersen door de aangereikte praktische modellen, eenvoudige inzichten, bruikbare handvaten en een duidelijke methode.

BESTEMD VOOR

zaakvoerders, ondernemers, bedrijfsleiders, business unit managers, stafmedewerkers, marketing managers, innovatiemanagers, R&D managers

Programma

  • 03.10.23 Creëer jouw eigen innovatieve bedrijfsstrategie
  • 07.11.23 Verhoog het innovatievermogen van jouw organisatie
  • 28.11.23 Verhoog jouw competitief voordeel door co-creatie met klanten - deel 1
  • 19.12.23 Verhoog jouw competitief voordeel door co-creatie met klanten - deel 2
  • 16.01.24 Zorg voor het beter uitwerken van ideeën en het nemen van de juiste investeringsbeslissingen
  • 20.02.24 Weet wanneer innovaties om partnerships en allianties vragen, en hoe je die het best ontwikkelt
  • 12.03.24 Zorg voor controle op het realiseren van jouw innovatieproject binnen de organisatie en het succesvol lanceren in de markt
  • 16.04.24 Zorg voor een gecontroleerde rebranding die door elke innovatie wordt uitgelokt
  • 25.04.24 Impactsessie