2021 Masterclass Groei WEBSITE

Masterclass Groei

IN ACHT STAPPEN NAAR DUURZAME GROEI

Een organisatie leiden is geen sinecure, zeker in tijden van corona zijn er heel wat nieuwe uitdagingen die op ons afgekomen en is stilstaan geen optie meer. De kunst is om te blijven groeien, maar wel op een duurzame manier. Het komt erop aan om de interne, externe en persoonlijke succesfactoren sterk te managen. En daar gaat deze masterclass over. Welke vragen moet je jezelf dan stellen om controle op interne en externe groei te krijgen en te behouden? 

In deze opleiding maak je kennis met de belangrijkste strategische denkkaders, steeds geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. In elke sessie bespreek je de kern van het thema aan de hand van theoretische modellen en pas je dit tegelijkertijd toe op je eigen organisatie. Kortom je gaat zelf aan de slag om in jouw bedrijf duurzame waardecreatie te genereren en dit op een praktische en hands on manier.

Geert Vanhees (4Growth) is een senior business strateeg die meer dan 250 bedrijven in België en internationaal begeleidde in groei- en innovatiestrategieën, bij zowel BEL-20 bedrijven, internationale bedrijven en KMO’s. Hij vertaalt succesvol grondige theoretische kennis naar een praktische aanpak voor bedrijven die direct impact kan realiseren. Hij heeft een achtergrond van 12 jaar doceren bij Vlerick business school en geeft tal van masterclasses in groeistrategieën, innovatiestrategieën, productmanagement en marketing. Hij doceert ook al jarenlang de succesvolle masterclass Groeistrategie en de masterclass Innovatie bij VKW Limburg en zetelt in diverse Raden van Advies.

Bestemd voor ondernemers, bedrijfsleiders en managers die de nodige strategische beslissingen dienen te nemen op vlak van groei.

PROGRAMMA

Donderdag 25 maart 2021
Waardecreatie strategieën en het ontsnappen aan commoditisering: ‘De basis van elke groeistrategie’

Donderdag 22 april 2021
Portfolio management: ‘De sleutel van elke groei’

Donderdag 20 mei 2021
Marktgericht innoveren: ‘Klantenbehoeften centraal voor groei’

Donderdag 17 juni 2021
Groeistrategieën ontwikkelen: het planmatig ontwikkelen van de juiste acties voor groei

Donderdag 16 september 2021
CRM als integrale business strategie (strategie en praktijk): ‘De te vaak vergeten makkelijke groeistrategie’

Donderdag 21 oktober 2021
De 12 technieken voor radicale groei: ‘Hoe het verdienmodel van de sector wijzigen’

Donderdag 18 november 2021
Merger marketing en omni-channel strategieën: ‘De hoofdzaken voor groeistrategie bij fusies: vermijd de valkuilen’

Donderdag 9 december 2021
Branding: groeien door reputatieversterking, positionering, merkarchitectuur en communicatie planning

Donderdag 13 januari 2022
Terugkomsessie

PRAKTISCH

Elke sessie gaat door van 8u00 tot 12u00, met uitzondering van de afsluitsessie op donderdag 13 januari (18u00 - 21u00). Welkomstkoffie en koffiekoeken staan klaar. ’s Middags voorzien we een lichte lunch. Het aantal deelnemers wordt beperkt tot 20 om zo de ervaringsuitwisseling te verhogen, omdat het om zeer praktische sessies gaat.

Confidentialiteit en een open sfeer zijn de belangrijkste voorwaarden voor het welslagen van de sessies. In geval van deelnemers uit dezelfde sector zal steeds de eerst aangemelde deelnemer gecontacteerd worden.

De kostprijs bedraagt € 1.950  (excl. btw) per persoon. Voor de inschrijving van een collega (2de persoon van hetzelfde bedrijf) betaal je € 1.650 (excl. btw). Onder bepaalde voorwaarden is gedeeltelijke subsidiëring via KMO-portefeuille mogelijk. Kosteloos annuleren kan schriftelijk tot en met vrijdag 26 februari 2021.

Locatie
VKW Limburg Pop-Up
Kunstlaan 16
3500 Hasselt
België
Datum
2021-03-25T08:00:00
Tijd
2021-03-25T08:00:00
Prijs
€ 1.950,00 (excl. btw), 2de persoon van hetzelfde bedrijf: € 1.650 (excl. btw)