Salesmanagement afb. WEBSITE DEFINITIEF

Masterclass Sales Management

Verkoop en sales management in volle evolutie
Sales zit je in het bloed. Zoveel is zeker. En om jouw rol en verantwoordelijkheden helemaal af te stemmen op de gewijzigde klantrelatie en de sterke opkomst van digitale en technologische mogelijkheden is deze ‘Masterclass Sales management’ jouw ideale vertrekpunt. 

Sales Manager van de toekomst
Deze opleiding, die inspeelt op nieuwe trends en opportuniteiten, is bestemd voor (toekomstige) sales managers die een betekenisvolle rol willen spelen in verkoop en in relatie tot de klant. Zo ga je aan de slag met initiatieven om klantbeleving te maximaliseren, je focust op activiteiten om duurzame bedrijfsgroei te realiseren, je ontwikkelt de vaardigheden om een klantgerichte organisatie te installeren en om strategische partnership te negotiëren.
Daarnaast bouwt deze masterclass ook aan jouw people management skills waardoor je in de nabije toekomst ook complexe, multifunctionele, remote teams kunt aansturen en coördineren.

PROGRAMMA

Module 1 - donderdag 19 en vrijdag 20 maart 2020
De sales manager als strategisch en innovatief leider

Module 2 - woensdag 1 en donderdag 2 april 2020
De sales manager als inspirerend people manager en coach

Module 3 - woensdag 29 april 2020
De sales manager als sales organisator en talent scout

Module 4 - donderdag 30 april 2020
De sales manager als performance manager en prestatieaandrijver

Klik HIER voor de volledige folder met meer informatie en uitleg over de modules.

DOCENT

Chris Delvaux is senior consultant en zaakvoerder van THRUST. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in ad interim sales managementfuncties en in het begeleiden van organisaties op vlak van commerciële strategie, go-to-market optimalisatie, business model innovatie en service design. Chris begeleidt en coacht sales managers en verkoopdirecteuren bij commerciële transformaties en bij de verbetering van commerciële effectiviteit. Zijn focus ligt op klantrelaties, verkoop en teams. Zijn klanten zijn bedrijven uit diverse sectoren, zoals verzekeringen, farma, medical devices, voeding, textiel, machinebouw, computers en financiële diensten. Chris is getraind in service design thinking (Amsterdam) en in business model innovatie (St. Gallen).

PRAKTISCH

  • Doelgroep: iedereen die strategisch mee verantwoordelijk is voor omzet, groei en verkoop in een bedrijf en die leiding geeft aan een verkoopteam, zoals (toekomstige) sales managers/directie, commercieel managers, sales en marketing managers, (inter)national key accountmanagers.
  • Het onthaal wordt voorzien vanaf 8u30. Elke sessie start van 9u00 tot 17u00, ’s middags wordt er een warme maaltijd voorzien.
  • Locatie: VKW Limburg, Kunstlaan 16 in Hasselt
  • Kostprijs: € 4.084 (excl. btw) per persoon. Onder bepaalde voorwaarden is gedeeltelijke subsidiëring via KMO-portefeuille mogelijk.
    Kosteloos annuleren kan schriftelijk tot en met 1 maart 2020. 
Locatie
VKW Limburg
Kunstlaan 16
3500 Hasselt
Belgiƫ
Datum
2020-03-19T08:30:00
Tijd
2020-03-19T08:30:00
Aanmeld periode
2019-10-05T10:00:00  t/m  2020-03-19T09:00:00
Prijs
€ 4.084 (excl. btw)