20180423_Header_WEBSITE

VKW Limburg meets Corda met Tom Palmaerts

‘Wie jongeren begrijpt, kan in de toekomst kijken!’


Een kruisbestuiving tussen 2 unieke en complementaire communities: de VKW Limburg community en de Limburgse start-up scene. Elkaar leren kennen, ervaringen uitwisselen en gouden tips meekrijgen van een relevante keynote. Op de hotspot Corda Campus. Dat is ‘VKW Limburg meets Corda’.

De eerste editie van dit nieuwe initiatief serveert Tom Palmaerts van Trendwolves als keynote. Laat u inspireren door de nieuwste jongerentrends, doorgrond hun impact op uw business en krijg zo zicht op de toekomst.

Tom Palmaerts is managing partner bij Trendwolves,  een trend- en marketingbureau met focus op jonge consumenten en moderne gezinnen en is wereldwijd een veelgevraagde keynote speaker. Hij werkt als trendconsulent voor merken zoals Barry Callebaut, Samsonite, Coca-Cola en Hello bank!. Als futurist gelooft hij rotsvast in de kracht van de volgende generatie. Jonge creatievelingen zorgen voor nieuwe trends. Sommige van die trends blijven onderhuids maar anderen veroorzaken disrupties die ook uw business zullen beïnvloeden. Tom heeft zich ontpopt tot dé specialist in jongerentrends. Hij doceert 'toekomstdenken' en 'trendonderzoek' aan de Hogeschool Gent. En in 2013 ontving hij de prestigieuze ‘Trendwatcher of the year’-award.

Locatie: auditorium, Corda Campus Hasselt

Programma - maandag 23 april 2018

18u30   Ontvangst en verwelkoming

19u00   Keynote Tom Palmaerts ‘Wie jongeren begrijpt, kan in de toekomst kijken’

20u30   Netwerking en uitgebreid walking dinner

22u00   Einde

‘Get inspired with youth trends and the impact on your industry. Get a glimpse into the future and it's possibilities.’

 

logo_corda_campus

Locatie
Corda Campus nv
Kempische Steenweg 293/16
3500 Hasselt
Belgiƫ
Datum
2018-04-23T18:30:00
Tijd
2018-04-23T18:30:00
Aanmeld periode
2018-03-06T14:30:00  t/m  2018-04-22T17:00:00
Prijs
€ 85 (excl. btw) - incubatoren: €55 (excl. btw)